Akadmemia Profesjonalnego Managera Hotelu

Akademia Profesjonalnego Managera Hotelu to 24h merytorycznego, praktycznego i kompleksowego szkolenia, z którego dowiesz się, jak skutecznie zarządzać hotelem!

Szkolenie prowadzone jest przez trenerów z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej i adresowane jest zarówno do kadry zarządzającej hotelami oraz dla każdego, kto chciałby rozwijać karierę w branży hotelarskiej.


PROGRAM SZKOLENIA
- organizacja pracy własnej i zespołu
- skuteczna rekrutacja
- zarządzanie personelem
- premiowanie i motywowanie
- mentoring i coaching
- struktura organizacyjna
- siatka płac
- planowanie i rozliczanie czasu pracy
- centra przychodów
- centra kosztów
- sytuacje kryzysowe
- zarządzanie zmianom
- segmentacja rynku
- działania pro – sprzedażowe
- gastronomia (kluczowe aspekty rentowności, nadużycia - jak im przeciwdziałać)
- strategia sprzedaży gastronomii i SPA (cross-selling i up- selling)
- SPA (kluczowe aspekty rentowności, nadużycia - jak im przeciwdziałać)
- jakie są fundamenty sukcesu (personel, przychody, koszty)
- jak dostosować ilość personelu do potrzeb operacyjnych obiektu
- jak wykorzystać system wspierające zarządzanie i sprzedaż
- jak wynagradzać pracowników
- jak dokonać wyboru segmentu gości
- dlaczego motywowanie jest kluczem do sukcesu
- jak eksponować atuty
- jak nie rywalizować ceną
- jak działa cross-selling i up-selling
- jak ograniczać koszty i zwiększyć rentowność

TRENERZY:
Piotr Tabor, Robert Węglarz, Paweł Iskrzycki
Miejsce i termin: Wrocław, 15-17.04.2019r.

FORMA ZAJĘĆ:
- wykład
- ćwiczenia warsztatowe
- prezentacja studiów przypadku
- dyskusja moderowana

CENA
3000 zł netto – 24h merytorycznego i praktycznego szkolenia

KONTAKT I ZAPISY
tel. 661 545 557, e-mail: szkolenia@hoteleplus.pl


Teraz udział w szkoleniu o wartości 3000zł możecie wylicytować już za
100 zł, a przy tym wesprzeć szczytny cel - Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci z siedzibą w Rzeszowie.
W licytacji można wziąć udział wpisując kwotę w komentarzu pod tym postem. Udział w szkoleniu będą mogły wziąć 3 osoby, które zadeklarują najwyższą kwotę, a następnie, po zakończeniu licytacji wpłacą ją na konto Hospicjum. Licytację zakończymy w czwartek, o godz. 15.00.

W ubiegłorocznej edycji wzieli udział przedstawiciele: Hotel Witek Folwark Cyziówka - Imprezy firmowe, spotkania biznesowe, wesela, SPA, Folwark Łękuk Ośrodek Aktywnej Rekreacji Dwór Elizy Artis Loft Hotel Glamour Hotel i Restauracja Hotel Pod Ciżemką

Ankieta oceny jakości szkolenia w skali od 1 do 5 została uzupełniona przez wszystkich na 5,0

Poniżej opinie uczestników:

Agnieszki Falewicz dyrektor www.dwor-elizy.pl

"Akademia Managera Hotelu pozwoliła mi na zupełnie inne spojrzenie na moją pracę. Trenerzy dzieląc się swym wieloletnim doświadczeniem oraz obrazując to konkretnymi przekładami „otworzyli mi oczy” na niektóre kwestie, które uważałam za mniej istotne. Często ciężko znaleźć czas na udział w szkoleniach - jednak te trzy dni udziału w szkoleniu Akademia Managera Hotelu organizowanym przez Hotele PLUS były świetną inwestycją. Pomogły mi usprawnić pracę w wielu działach, zwiększyć zadowolenie pracowników a tym samym Gości. Udało mi się dzięki wskazówkom trenerów oraz wymianą poglądów pomiędzy uczestnikami obniżyć koszty, nie zmniejszając jakości usług."

Krzysztof Przyłucki właściciel www.folwarklekuk.pl

"Udział mój i naszego managera obiektu w szkoleniu Akademia Managera Hotelu organizowanym przez Hotele PLUS był w pełni udany. Olbrzymie doświadczenie hotelarskie prowadzących: Piotra Tabora i Roberta Węglarza w połączeniu z konkretnym i merytorycznym przekazem pozwoliło na pozyskanie nowej wiedzy i pomysłów na rozwój. W szkoleniu warto brać także udział z uwagi na możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z właścicielami i dyrektorami innych hoteli".

Tomasz Rybaczek dyrektor www.artis-loft.pl

"Jak zawsze na szkoleniach Hoteli PLUS świetna organizacja i duża dynamika zajęć. Praktyczna i konkretna wiedza przekazana przez trenerów w przystępny i praktyczny sposób. Omawianie konkretnych przykładów sytuacji i przypadków związanych z pracą operacyjną w różnych typach hoteli pozwoliło każdemu z kilkunastu uczestników odnieść się do własnych potrzeb. Dużym atutem było zobrazowanie jak ważne w zarządzaniu obiektem jest planowanie ale także rozliczanie i controlling oparty na danych analitycznych."

zobacz wszystkie