Baza szkoleń

Serdecznie zapraszamy na praktyczne szkolenia z zakresu: Premiowania i motywowania pracowników - jako jedyni oferujemy je z gwarancją jakości (w przypadku niskiej oceny szkoleń zwracamy pieniądze).

Nasze szkolenia prowadzą wybitni praktycy, tematyka szkoleń oparta jest o praktyczne przykłady z rzeczywistej działalności operacyjnej hoteli, co potwierdzają opinie uczestników naszych szkoleń.

Hotelarstwo i Gastronomia to nasza pasja i zawód.


Jesteśmy zespołem profesjonalistów z bardzo dużym doświadczeniem w współpracy z obiektami niezależnymi jak i sieciowymi.
Naszą siłę i markę tworzą ludzie których cechuje uczciwość, etyka i pełne zaangażowania w realizowane projekty.
Naszą rekomendacją są udane realizacje i możliwość weryfikacji naszych działań w wielu obiektach w całej Polsce.

Zasady Współpracy


Każdą współpracę rozpoczynamy od poznania potrzeb, określenia oczekiwań i ustalenia warunków współpracy. Możemy zrealizować dowolne szkolenie jak również program doradczy związany z inwestycjami, HR, hotelarstwem i gastronomią.

Przykładowa tematyka realizowanych przez nas szkoleń to:

Kadra Zarządzająca

• Coaching i mentoring

• Profesjonalny manager obiektu hotelowego

• Skuteczny manager

• Budowanie systemu premiowego

• Zarządzanie projektem

• Analiza inwestycji

• Koordynacja inwestycji

Zarządzanie i motywowanie zespołu

 

HR

• Efektywna rekrutacja

• Oceny okresowe w oparciu o modele kompetencji

• Rekrutacja w oparciu o modele kompetencji


Hotelarstwo

• Aktywna sprzedaż (recepcja i działy sprzedaży)

• Efektywna sprzedaż (działy sprzedaży i kadra zarządzająca)

• Budowanie marki i wizerunku

• Komunikacja i autoprezentacja

• Metody promocji i sprzedaży

• Szkolenia stanowiskowe

• Standardy obsługi gości i budowania relacji


Gastronomia

• Organizacja pracy kelnera

• Profesjonalny kelner

• Śniadanie najważniejszy posiłek w hotelu

• Kelner – sztuka sprzedaży

• Szkolenie baristyczne

• Kuchnia Staropolska

• Zasady tworzenia karty menu

• Organizacja imprez

• Rentowna gastronomia

• Kuchnia i produkty regionalne – sprzedaż i promocja

Szkolenia stanowiskowe

 

Metodyka szkolenia

Szkolenie warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej z wykorzystaniem następujących narzędzi komunikacji:

• wykład,

• dyskusja moderowana,

• ćwiczenia warsztatowe,

• prezentacja studiów przypadku,

• sesje pytań i odpowiedzi.

 

Nasza firma posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowej - nr.  2.18/00036/2017 oraz posiada prestiżowy certyfikat jakości usług szkoleniowych - TGLS Quality Alliance.