Baza szkoleń

Nasze szkolenia prowadzą wybitni praktycy, tematyka szkoleń oparta jest o praktyczne przykłady z rzeczywistej działalności operacyjnej hoteli, co potwierdzają opinie uczestników naszych szkoleń.

Hotelarstwo i Gastronomia to nasza pasja i zawód.


Jesteśmy zespołem profesjonalistów z bardzo dużym doświadczeniem w współpracy z obiektami niezależnymi jak i sieciowymi.
Naszą siłę i markę tworzą ludzie których cechuje uczciwość, etyka i pełne zaangażowania w realizowane projekty.
Naszą rekomendacją są udane realizacje i możliwość weryfikacji naszych działań w wielu obiektach w całej Polsce.

Zasady Współpracy


Każdą współpracę rozpoczynamy od poznania potrzeb, określenia oczekiwań i ustalenia warunków współpracy. Możemy zrealizować dowolne szkolenie jak również program doradczy związany z inwestycjami, HR, hotelarstwem i gastronomią.

Przykładowa tematyka realizowanych przez nas szkoleń to:


Szkolenia dla kadry zarządzającej

  • Szkolenie – zarządzanie zasobami ludzkimi – coaching i mentoring
  • Szkolenie – profesjonalny manager obiektu hotelowego
  • Szkolenie – budowanie systemu premiowego – premiowanie i motywowanie pracowników
  • Szkolenie  - Aktywna i efektywna sprzedaż
  • Szkolenie – zarządzanie projektem – analiza i koordynowanie inwestycji
  • Szkolenie – rachunkowość zarządcza
  • Szkolenie - Budowanie marki i wizerunku
  • Szkolenie - Komunikacja i autoprezentacja


Szkolenia dla działu sprzedaży i marketingu

  • Szkolenie - Revenu Management
  • Szkolenie – dział MICE - Jak sprzedawać imprezy okolicznościowe
  • Szkolenie  - Aktywna i efektywna sprzedaż
  • Szkolenie - Metody promocji i sprzedaży, Social media w branży
  • Szkolenie - Content Marketing, Marketing on-linie
  • Szkolenie - Pozycjonowanie stron w Internecie i płatna reklama
  • Szkolenie - PR Firmy
  • Szkolenie - Zarządzanie sprzedażą w siec (OTA,GDS, Alotmenty)

 

Szkolenia dla barmanów i kelnerów

  • Szkolenie - Zawód kelner
  • Szkolenie barmańskie
  • Szkolenie baristyczne  
  • Szkolenie - Techniki sprzedaży

Szkolenia dla pracowników recepcji i housekeepingu

  • Szkolenie - Profesjonalny  recepcjonista
  • Szkolenie - Revenue Management
  • Szkolenie - Obsługa systemu operacyjnego hotelowego i gastronomicznego dla recepcji oraz zarządzanie crm
  • Szkolenie - Housekeeping – Służba Pięter


Szkolenia dla szefów kuchni, kucharzy i pomocy kuchennych

  • Szkolenie – zarządzanie gastronomią – rentowna gastronomia
  • Szkolenie - Śniadanie jako najważniejszy posiłek w hotelu 
  • Szkolenie – organizacja pracy pracowników w kuchni
  • Szkolenie – efektywne wykorzystanie nowych technologii w kuchni
  • Szkolenie – zasady i techniki tworzenia kart menu oraz organizacja imprez
  • Szkolenie – kuchnia molekularna
  • Szkolenie – kuchnia staropolska
  • Szkolenie – kuchnie innych narodów
  • Szkolenie – wykorzystanie produktów regionalnych w kuchni

 

Szkolenia dla działu HR


  • Szkolenie - Efektywna rekrutacja
  • Szkolenie - Oceny okresowe w oparciu o modele kompetencji
  • Szkolenie - Rekrutacja w oparciu o modele kompetencji  
  • Szkolenie - Systemy premiowe oraz jak motywować pracowników

 

Metodyka szkolenia

Szkolenie warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej z wykorzystaniem następujących narzędzi komunikacji:

• wykład,

• dyskusja moderowana,

• ćwiczenia warsztatowe,

• prezentacja studiów przypadku,

• sesje pytań i odpowiedzi.

 

Nasza firma posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowej - nr.  2.18/00036/2017 oraz posiada prestiżowy certyfikat jakości usług szkoleniowych - TGLS Quality Alliance.