Nasz zespół

Hotelarstwo i Gastronomia to nasza pasja i zawód.

Jesteśmy zespołem profesjonalistów z bardzo dużym doświadczeniem w
współpracy z obiektami niezależnymi jak i sieciowymi.

Naszą siłę i markę tworzą ludzie których cechuje uczciwość, etyka i pełne
zaangażowania w realizowane projekty.

Naszą rekomendacją są udane realizacje i możliwość weryfikacji naszych
działań w wielu obiektach w całej Polsce.

 

 


Piotr Tabor

Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami hotelowymi (indywidualnymi jak i sieciowymi), projektach inwestycyjnych i pre-openingach. Doświadczony trener – prowadzący szkolenia w zakresie: zarządzania, sprzedaży, HR oraz zagadnień branżowych z hotelarstwa i turystyki. Zrealizował i koordynował wiele projektów inwestycyjnych oraz HR. Pasjonat rozwoju personalnego w aspekcie mentoringu i coachingu.                                                                                                                                                                                                                    


Krzysztof Gawlik

Mistrz kuchni. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu.Jest członkiem WACS-World Association of Chefs Societies, Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni, członkiem zarządu Euro-Toque- Europejskiego Stowarzyszenia Kucharzy. Uczestnik i członek Jury wielu prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce, i poza granicami kraju. Prowadzi również szkolenia, prezentacje i szkolenia techniczno-technologiczne i pokazy - praktyczne aspektu nowości i trendów na rynku kulinarnym, wykorzystania ich w codziennej pracy, oraz sposobów pracy i zarządzania w gastronomii.


Aneta Gierczak

Ekspert w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych – dotacji w HOTELE PLUS. Od roku 2004 przyczyniła się do pozyskania przez przedsiębiorców ponad 27 milionów złotych dotacji na rozwój i inwestycje w firmach (w tym liczne projekty w branży hotelarskiej). W tym samym okresie pełniła funkcje zarządcze w projektach EFS w ramach ZPORR, POKL.                                                                                                                                                                                              


Marcin Grzelka

Kilkunastoletnie doświadczenie branży hotelarsko - gastronomicznej. Od 1998 roku zdobywał je prowadząc własną działalność gospodarczą oraz pracując w restauracjach, hotelach prywatnych jak i międzynarodowych sieciach hotelowych m.in.: Louvre Hotels Group – hotele Campanile czy Focus Hotels. Zajmował stanowiska specjalisty ds. sprzedaży, asystenta dyrektora, managera hotelu, dyrektora hotelu. Indywidualny doradca i konsultant w sprawach rozwoju, budowy i uruchamiania hoteli.               


Robert Kot

Doświadczony Radca Prawny. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 14 lat prowadzi kancelarię radcowską Firma Prawnicza Kot & Kendziorek spółka jawna – Kancelaria Radców Prawnych. Główne nurty specjalizacji to prawo cywilne i handlowe, a także prawo bankowe i administracyjne. Zajmuje się kompleksową obsługą prawną podmiotów świadczących usługi hotelarskie i gastronomiczne. Ekspert prawny w projekcie HOTELE PLUS.                                                                   


 

Dariusz Wójcik

Mistrz kuchni i cukierni. Akademik World Association of Chefs Societies, członek czołowych organizacji kulinarnych (Akademik w Polskiej Akademii Sztuki Kulinarnej, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni (OSSKiC) Euro-Toqes Polska oraz Stowarzyszenie Beskidzki Klub Kulinarny). W swojej ponad 25 letniej karierze zawodowej wyszkolił wielu znakomitych szefów kuchni zbudował wizerunek wielu restauracji i hoteli. Jego pasją jest gotowanie i tworzenie nowych receptur na bazie produktu lokalnego. Jako szef i dyrektor ds. gastronomi w największych hotelach zetknął się niemal z każdym problemem nurtującym gastronomów i hotelarzy.


Paweł Zaniewicz

Wieloletni szef kuchni oraz F&B manager w wielu restauracjach oraz hotelach w kraju i na świecie. Podczas 12 lat pracy w Europie współpracował z pasjonatami kuchni oraz hotelarzami, od których uczył się i rozwijał swoją wiedzę na temat różnych trendów kulinarnych. Poprzez pracę w restauracjach i hotelach zatrudniających od 10 do 200 osób, nabył umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi. Paweł to prawdziwy pasjonat hotelarstwa, obsługi klienta i pracy z ludźmi. Realizował wiele kompleksowych projektów związanych z uruchomieniem nowych obiektów hotelowo-gastronomicznych jak również zmianą operacyjną w już funkcjonujących obiektach.


Piotr Kasperczak

Konsultant, trener, specjalista z zakresu e-marketingu w turystyce. Autor bloga TravelMarketing.pl, twórca i redaktor prowadzący HotelNews.pl, a także pomysłodawca i organizator pierwszego w Polsce barcampu dla branży turystycznej i sektora horeca – TravelCamp. Związany z branżą turystyczną, szkoli hotelarzy i doradza wielu markom turystycznym w zakresie skutecznej promocji w internecie. Piotr był min. Red. Nacz. pisma „Rynek Turystyczny”, wspierał PR-owo firmy z branży szkoleniowej, budowlanej i motoryzacyjnej. Ma na swoim koncie wiele publikacji nt. marketingu internetowego i e-turystyki. Od 3 lat wykłada e-marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.


Krzysztof Kaniewski

Absolwent Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie. Dziennikarz, wydawca związany od kilkunastu lat z tematyką hoteli w zabytkach: zamkach, pałacach, dworach, obiektach postindustrialnych, kamienicach. Autor i wydawca książek, min. „Kuchnia w zabytkach”, „Kuchnia w pałacach, zamkach, dworach...”. Pomysłodawca i współzałożyciel Stowarzyszenia Hotele Historyczne w Polsce - www.hhpolska.com. Koordynator liczącej ponad 500 obiektów noclegowych grupy „Gościnne Zabytki” - www.goscinnezabytki.pl. Wydawca magazynu „Życia Smak - Gościnne Zabytki”.                                                                                                                                                                                                                                                    


Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i zarządzania, związana od ponad 14 lat z branżą HoReCa. CEO w firmie Hotel Media Group specjalizującej się w doradztwie i prowadzeniu działań marketingowych dla prestiżowych hoteli i restauracji. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania. Regularnie publikuje w magazynach Biznes Restauracje & Catering oraz Biznes Hotel. Realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas wykładów akademickich (m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego, czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi swojego bloga dagmaraplataalf.pl.


Paweł Iskrzycki

Pasjonat hotelarstwa i gastronomii z 20 letnim doświadczeniem w branży. Pracował na wielu stanowiskach w branży gdzie zdobywał doświadczenie w sektorze gastronomii i hotelarstwa. Manager i dyrektor kilku hoteli m.in. Hotelu Spa Splendor **** i Hotelu Gorczowskiego ****. Trener w wielu projektach unijnych oraz szkoleniowiec w zakresie zagadnień związanych z gastronomią i hotelarstwem. Doradza i przygotowuje obiekty do otwarcia, uwielbia hotele o charakterze butikowym z klimatem. Aktywnie uczestniczy w wielu spotkaniach branżowych i konferencjach o tematyce hotelarskiej i gastronomicznej. Ekspert branżowy w Hotelach PLUS.