Nasz zespół

Hotelarstwo i Gastronomia to nasza pasja i zawód.

Jesteśmy zespołem profesjonalistów z bardzo dużym doświadczeniem w
współpracy z obiektami niezależnymi jak i sieciowymi.

Naszą siłę i markę tworzą ludzie których cechuje uczciwość, etyka i pełne
zaangażowania w realizowane projekty.

Naszą rekomendacją są udane realizacje i możliwość weryfikacji naszych
działań w wielu obiektach w całej Polsce.

 

 


Piotr Tabor

Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Rzeszowskim, ukończył zarówno studia podyplomowe w Krakowskiej Szkole Wyższej im. A.F. Modrzewskiego w Krakowie – Nowoczesne Technologie i Strategie w biznesie turystycznym i hotelarskim jak również Akademię Hotelarza w French Institute of Management w Warszawie. W 2012 r. został absolwentem prestiżowych studiów MBA w zakresie – Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Praktyk zarządzający i doradzający w projektach hoteli niezależnych jak również w rozwiązaniach sieciowych m.in. Grupa Hoteli 21 (www.hotele21.pl) oraz Grupa Hotelowo – Turystyczna SANTUR (www.santur.pl"). Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami hotelowymi poparte wieloma sukcesami w połączeniu z współpracą z innymi ekspertami doprowadziło do powstania projektu – sieci HOTELE PLUS którym zarządza. Doświadczony trener – prowadzący szkolenia w zakresie: zarządzania, sprzedaży, HR oraz zagadnień branżowych z hotelarstwa i turystyki. Zrealizował i koordynował wiele projektów inwestycyjnych oraz HR. Pasjonat rozwoju personalnego w aspekcie mentoringu i coachingu.


Krzysztof Gawlik

Mistrz kuchni. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu.Jest członkiem WACS-World Association of Chefs Societies, Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni, członkiem zarządu Euro-Toque- Europejskiego Stowarzyszenia Kucharzy. Uczestnik i członek Jury wielu prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce, i poza granicami kraju. Prowadzi również szkolenia, prezentacje i szkolenia techniczno-technologiczne i pokazy - praktyczne aspektu nowości i trendów na rynku kulinarnym, wykorzystania ich w codziennej pracy, oraz sposobów pracy i zarządzania w gastronomii.


Aneta Gierczak

Ekspert w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych – dotacji w HOTELE PLUS. Od roku 2004 przyczyniła się do pozyskania przez przedsiębiorców ponad 27 milionów złotych dotacji na rozwój i inwestycje w firmach (w tym liczne projekty w branży hotelarskiej). W tym samym okresie pełniła funkcje zarządcze w projektach EFS w ramach ZPORR, POKL.                                                                                                                                                                                              


Marcin Grzelka

Kilkunastoletnie doświadczenie branży hotelarsko - gastronomicznej. Od 1998 roku zdobywał je prowadząc własną działalność gospodarczą oraz pracując w restauracjach, hotelach prywatnych jak i międzynarodowych sieciach hotelowych m.in.: Louvre Hotels Group – hotele Campanile czy Focus Hotels. Zajmował stanowiska specjalisty ds. sprzedaży, asystenta dyrektora, managera hotelu, dyrektora hotelu. Indywidualny doradca i konsultant w sprawach rozwoju, budowy i uruchamiania hoteli.               


Robert Kot

Doświadczony Radca Prawny. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 14 lat prowadzi kancelarię radcowską Firma Prawnicza Kot & Kendziorek spółka jawna – Kancelaria Radców Prawnych. Główne nurty specjalizacji to prawo cywilne i handlowe, a także prawo bankowe i administracyjne. Zajmuje się kompleksową obsługą prawną podmiotów świadczących usługi hotelarskie i gastronomiczne. Ekspert prawny w projekcie HOTELE PLUS.                                                                   


 

Dariusz Wójcik

Mistrz kuchni i cukierni. Akademik World Association of Chefs Societies, członek czołowych organizacji kulinarnych (Akademik w Polskiej Akademii Sztuki Kulinarnej, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni (OSSKiC) Euro-Toqes Polska oraz Stowarzyszenie Beskidzki Klub Kulinarny). W swojej ponad 25 letniej karierze zawodowej wyszkolił wielu znakomitych szefów kuchni zbudował wizerunek wielu restauracji i hoteli. Jego pasją jest gotowanie i tworzenie nowych receptur na bazie produktu lokalnego. Jako szef i dyrektor ds. gastronomi w największych hotelach zetknął się niemal z każdym problemem nurtującym gastronomów i hotelarzy.


Paweł Zaniewicz

Wieloletni szef kuchni oraz F&B manager w wielu restauracjach oraz hotelach w kraju i na świecie. Podczas 12 lat pracy w Europie współpracował z pasjonatami kuchni oraz hotelarzami, od których uczył się i rozwijał swoją wiedzę na temat różnych trendów kulinarnych. Poprzez pracę w restauracjach i hotelach zatrudniających od 10 do 200 osób, nabył umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi. Paweł to prawdziwy pasjonat hotelarstwa, obsługi klienta i pracy z ludźmi. Realizował wiele kompleksowych projektów związanych z uruchomieniem nowych obiektów hotelowo-gastronomicznych jak również zmianą operacyjną w już funkcjonujących obiektach.


Piotr Kasperczak

Konsultant, trener, specjalista z zakresu e-marketingu w turystyce. Autor bloga TravelMarketing.pl, twórca i redaktor prowadzący HotelNews.pl, a także pomysłodawca i organizator pierwszego w Polsce barcampu dla branży turystycznej i sektora horeca – TravelCamp. Związany z branżą turystyczną, szkoli hotelarzy i doradza wielu markom turystycznym w zakresie skutecznej promocji w internecie. Piotr był min. Red. Nacz. pisma „Rynek Turystyczny”, wspierał PR-owo firmy z branży szkoleniowej, budowlanej i motoryzacyjnej. Ma na swoim koncie wiele publikacji nt. marketingu internetowego i e-turystyki. Od 3 lat wykłada e-marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.


Krzysztof Kaniewski

Absolwent Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie. Dziennikarz, wydawca związany od kilkunastu lat z tematyką hoteli w zabytkach: zamkach, pałacach, dworach, obiektach postindustrialnych, kamienicach. Autor i wydawca książek, min. „Kuchnia w zabytkach”, „Kuchnia w pałacach, zamkach, dworach...”. Pomysłodawca i współzałożyciel Stowarzyszenia Hotele Historyczne w Polsce - www.hhpolska.com. Koordynator liczącej ponad 500 obiektów noclegowych grupy „Gościnne Zabytki” - www.goscinnezabytki.pl. Wydawca magazynu „Życia Smak - Gościnne Zabytki”.                                                                                                                                                                                                                                                    


Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i zarządzania, związana od ponad 14 lat z branżą HoReCa. CEO w firmie Hotel Media Group specjalizującej się w doradztwie i prowadzeniu działań marketingowych dla prestiżowych hoteli i restauracji. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania. Regularnie publikuje w magazynach Biznes Restauracje & Catering oraz Biznes Hotel. Realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas wykładów akademickich (m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego, czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi swojego bloga dagmaraplataalf.pl.


Paweł Iskrzycki

Pasjonat hotelarstwa i gastronomii z 20 letnim doświadczeniem w branży. Pracowała na wielu stanowiskach w branży gdzie zdobywał doświadczenie w sektorze gastronomii, i hotelarstwa. Manager i dyrektor kilku hoteli m.in., trener w wielu projektach unijnych oraz szkoleniowiec w firmie consultingowej.Założyciel firmy consultingowej która doradza szkoli i prowadzi obiekty hotelowe, doradza i przygotowuje obiekty do otwarcia, uwielbia hotele o charakterze butikowym z klimatem. Aktywnie uczestniczy w wielu spotkaniach branżowych i konferencjach o tematyce hotelarskiej i gastronomicznej. Ekspert branżowy w Hotelach PLUS.


Robert Węglarz

Doświadczony hotelarz i skuteczny menadżer. Ma za sobą 30 lat aktywnej, udokumentowanej i popartej sukcesami operacyjnej pracy w branży hotelarskiej i zdobyty przez ten okres ogromny bagaż doświadczeń -był kelnerem, kucharzem, barmanem, kierownikiem restauracji, portierem, recepcjonistą, shift menadżerem, dyrektorem hotelu i wreszcie prezesem zarządu spółki hotelowej. Pracował między innymi w hotelach sieci Intercontinental (IHC), Holiday Inn, Forum, Accor (Ibis i Sofitel), Malinowych Hotelach, kilku obiektach prywatnych, a także Spółce Interferie S.A. Od przeszło 15 lat jest również trenerem i doradcą branżowym. Jest konsultantem i ekspertem hotelowym, trenerem biznesu i szkoleniowcem, współautorem polskiego systemu certyfikacji dla hoteli SPA – Quality Standard, ale przede wszystkim pasjonatem hotelarstwa. Specjalizuje się w doradztwie operacyjnym i restrukturyzacji operacyjnej. Ukończył Technikum Gastronomiczne oraz Akademię Ekonomiczną w Krakowie na Wydziale Ekonomii i kierunku Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw, oraz studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na Wydziale Ekonomii, Zarządzania i Turystyki, gdzie został powołany na członka Rady Menedżerów Biznesu i Administracji. Ekspert branżowy w Hotelach PLUS.


Patryk Żołnowski

Kucharz z 16-letnim międzynarodowym doświadczeniem gastronomicznym. Pracował między innymi w Watykanie, Domu Prezydenta Włoch-Palazzo Quirinale oraz Zamku Orsini. W 2013 roku przekazywał tajniki włoskiej kuchni szkoląc kucharzy Vancouver w Kanadzie. Ostatnie lata pracował jako kucharz w jednej z najlepszych włoskich restauracji -IMAGO w Hotelu Hassler- I*Michelin w Rzymie. Szef kuchni w restauracji Bellanuna w Rzeszowie. Ekspert branżowy w Hotelach PLUS.


Przemysław Kuśmierski

Hotelarz z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Swoją przygodę z branżą hotelarsko gastronomiczną rozpoczynał jako kelner na międzynarodowych statkach pasażerskich. Piastował stanowiska kierownicze w wielu obiektach w Polsce i Wielkiej Brytanii m.in.: Hambleton Hall Hotel **** UK, Hotel Belwedere **** Zakopane, Hotel Remes **** Opalenica, Hotel Platinum Palace ***** Wrocław, Dworek Gościnny Szczawnica, Pałac Brzeźno Golf & SPA. Absolwent Nauczycielskiego Kolegium Języka Angielskiego oraz Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie, kierunek hotelarstwo. Specjalista w zakresie nauczania języka angielskiego dla branży hotelarskiej. Ekspert branżowy w Hotelach PLUS.


Paweł Kaczmarek

Szef kuchni, doradca kulinarny. Pasjonat smaku, otwarty na nowe doświadczenia, uczestnik wielu staży kulinarnych w tym w restauracjach odznaczonych Gwiazdką Michelin. Finalista ogólnopolskich konkursów kulinarnych. Członek Polsko Jurajskiej Grupy Qulinarnej, promotor regionalnych smaków, partner akcji "Slow Food Polska". Prowadzone przez niego restauracje mogą pochwalić się odznaczeniem Przewodnika Gault& Millaut Polska. Ekspert branżowy w Hotelach PLUS.


Jerzy Czapla

Mistrz Polski Barmanów, ekspert w zakresie sztuki barmańskiej z dwudziestoletnim doświadczeniem. Laureat wielu uznanych konkursów: Mistrzostwa Świata w Maladze, Mistrzostwa Polski Barmanów, Tropical Summer Drink, Euro Absolut Cup, Becherovka Cup Bratislava (wyróżnienie). Ma na swoim koncie także prestiżowe wyróżnienie Barman Dziesięciolecia przyznane przez Stowarzyszenie Polskich Barmanów. Prowadzi szkolenia z zakresu sztuki barmańskiej według autorskiego programu.


Patryk Kotarba

Absolwent krakowskiej szkoły gastronomicznej. Umiejętności i doświadczenie zdobywał m.in. w renomowanej restauracji „Le Scandale”, znanym podkrakowskim kompleksie „Dwór w Tomaszowicach” oraz w restauracji Ponidzie w 4-gwiazdkowym hotelu „Słoneczny Zdrój” w Busko-Zdroju. Pasjonat kuchni francuskiej. Często sięga po tradycyjne produkty regionalne, łącząc je z innowacyjnymi technikami przyrządzania dań. Gotował dla Prezydenta RP, Prezydenta Niemiec, polityków, aktorów i gości z zagranicy. Prowadzi szkolenia, pokazy gotowania na żywo i eventy kulinarne różnych kuchni świata. Chcąc dzielić się swoją pasją z młodymi adeptami sztuki, współtworzy Ogólnopolskie konkursy kulinarne i zasiada niejednokrotnie jako członek jury w prestiżowych konkursach. Trzykrotny zdobywca „żółtej czapki” Przewodnika Gault&Millau, doceniony za wykorzystywanie najwyższej jakości produktów i autorskie kompozycje. Uczestnik ogólnoświatowego projektu „Good France”, Mistrz w zawodzie Kucharza przyznanym przez Pomorską Akademię Kulinarną oraz Uczestnik prestiżowego szkolenia w szkole Bocuse’a w Lyon.